梁詠琪

梁詠琪 對的時間 遇上對的人

熱話

廣告

梁詠琪 (Gigi)於2010年底與拍拖4年的法籍男友分手後,趁著2011年演唱會後兩星期空檔,便一人到西班牙旅遊散心,期間機緣巧合遇到現任老公Sergio,兩人認識後半年結婚,婚後Sergio為Gigi搬到香港並於2014「造人」成功。現時和2歲的Sofia囡囡,一家三口過著幸福快樂的生活。

 

撰文:Sunday Kiss
相片:新傳媒資料室,梁詠琪IG

上個月底喺Sofia嘅2歲生日,Gigi喺facebook同IG都有分享同囡囡慶祝嘅相,仲留言:「簡單的DIY佈置、朋友親手做的蛋糕、加上一些親朋好友,今晚一齊吃素爲Sofia慶祝兩歲生日。平安喜樂!感恩滿足!」現在有一個幸福的家庭,老公又錫自己,真係戥Gigi開心!她的愛情,絕對是先苦後甜的好例子!

相識半年閃婚

當年Gigi與鄭伊健相戀7年,最後分手收場,後來相繼認識法籍男友Sly與美籍男友Matthew,最後也無緣白頭。直至2010年底,剛分手後嘅Gigi,趁著2011年《香港G夜》演唱會後兩星期空檔到西班牙旅行。前任男友Sly介紹了一名當地女性友人做Gigi導遊,二人一起參加當地派對時,認識35歲的西班牙籍男友Sergio。二人一見面便非常投緣,拍拖半年後結婚。被問到半年結婚會否太冒險?Gigi笑說:「其實我哋結婚嘅舉動係一件好自然嘅事,大家好快做到好朋友、click到,相處好舒服,時間長短反而唔係問題。我哋都 覺得兩夫妻喺一齊,一定要係對方最好最好嘅朋友,因為有啲咩都可以同佢分享,一齊探索、好多嘢可以一齊去enjoy,所以大家好快就知道,可以講係適當嘅 時候遇到適當嘅人。」

體貼熱情老公

最初Gigi騙Sergio自己做model,但兩個星期已經穿煲了。當Sergio知道Gigi係artists後,很認真咁同佢講:「我好尊重你嘅工作,所以我唔會google你任何news或者作品,直至你俾我睇,我完全唔care你做乜嘢,我淨係鍾意你呢個人。」

大方跟老公行花市睇煙花

Sergio教曉她有權享受自己的生活。Gigi試過食食吓飯發現有人偷影,想要走時,老公很sweet咁話唔緊要,由得佢影囉!但Gigi好驚啲記者會扭曲事實,老公很有信心地說:「一定唔會,如果你 真心待人,態度寬容嘅話,人哋對眼同鏡頭會感受到,佢哋唔會寫你唔好嘅嘢。」就係呢句令Gigi對自己有信心,亦對記者有信心,結果新聞出來真的很正面,所以她不怕照樣跟老公行花市睇煙花。

求婚發高燒

拍拖半年,Sergio已密謀求婚,趁Gigi不在港期間,串通梁母讓他進屋,將傢俬雜物砌成「Merry Me」給她驚喜。Gigi說:「那晚我發高燒,很掃興,一返來就叫他送我入醫院,沒回答他。一個星期後,我安排了一間酒店房,預先在窗口用Post-it貼了一個 『Yes』字,入到房叫他求多次婚,他一說完,我就拉開窗簾,他即時抱住我喊。」

婚後定居香港

婚後Sergio為了Gigi,決定搬到香港!Gigi接受訪問時話:「我覺得佢係好偉大,因為你要一個喺歐洲做嘢時間又鬆動、lunch又兩、三個鐘、 dinner由夜晚九點食到凌晨一點,一個歎慣、enjoy慣生活嘅 人嚟香港,始終香港步伐真係好急,而且當佢同佢西班牙嘅上司、同事講佢會嚟香港同太太一齊生活,通常啲人第一個問題就問「點解唔係你太太過嚟西班牙?我俾 埋份工你太太做吖!唔使擔心喎!」

婚後幸福生活

不用開工時,Gigi則會和老公享受二人世界,外出看看電影,或留在家靜靜休息,煮飯、傾偈,很平淡,但很充實。Gigi很享受現在的生活,現在可以集中精神拍戲,不會中途要做唱片或其他工作,將自己弄得很累,吃力又不討好。婚後,Gigi笑說:「開始步入自己理想的人生軌道,最大改變是多了他去和我經 歷所有事,一同分享開心和失意,令我變得更淡定,也多了對人的信任,以前覺得自己現實和理想的人生總是偏離,直到他出現,帶我一同走向憧憬的生活,現在的 我是最快樂的。」

 

 

大方跟老公行花市睇煙花

Sergio 教曉她有權享受自己的生活。Gigi試過食食吓飯發現有人偷影,想要走時,老公很sweet咁話唔緊要,由得佢影囉!但Gigi好驚啲記者會扭曲事實,老 公很有信心地說:「一定唔會,如果你 真心待人,態度寬容嘅話,人哋對眼同鏡頭會感受到,佢哋唔會寫你唔好嘅嘢。」就係呢句令Gigi對自己有信心,亦對記者有信心,結果新聞出來真的很正面, 所以她不怕照樣跟老公行花市睇煙花。

 

結婚3年後懷孕

與西班牙籍老公Sergio結婚3年後,Gigi終於在2014年8月宣佈懷孕,翌年2月誕下囡囡並改名為Sofia,囡囡岀世後,Gigi經常喺IG post 佢地一家嘅幸福照。一家三口十分幸福!

邀請Elmo去生日會

早前,Gigi囡囡仲打電話邀請Elmo去佢個2歲生日會,不過最後變咗同Elmo煲電話粥!網民都話:萌爆啊!