annadonna 染髮護色膜 | 自己動手DIY髮色|iTRIAL用家分享

30.09.2022

我經常漂髮同染髮,時間一耐冇去salon整頭,就好快褪色變布丁頭,但去得太密salon漂頭我又覺得太傷頭髮,所以我會用annadonna嘅染髮護色膜 Hair Color Treatment,幫我過渡頭髮褪色嘅時間。

annadonna 染髮護色膜係日本有不少鐘情漂染髮色嘅Blogger 及 Cosplayer力薦嘅日本大熱染髮產品 ,護髮同時為漂染頭髮補色,修復光澤及延長髮色壽命。今次我就親自實測真係有效,效果亦好滿意,平時洗頭時用佢嚟補色真係勁好用又快捷方便呢!

Text & Photo: Reeta (IG:@reeta_ng)

實測 annadonna 染髮護色膜 Hair Colour Treatment

  

annadonna 染髮護色膜 Hair Colour Treatment

價錢:$119/160g  (共11色)

含有月見草萃取物、絲蛋白及堅果油等保濕修護成分,無論係剛漂染過的還是已褪色嘅髮色,都能給予頭髮有充分營養,持續使用可保護髮色,補色同時令秀髮堅韌柔順。

好似我呢種漂染頭髮底色越淺,就越容易上色,所以根據個人髮色及髮質唔同,效果因人而異。建議連續最少使用5日,亦可持續上色1至2星期不等,可無間斷地為經漂染之頭髮補色。

產品實測部分

質地:4.5分

質地好易推開,能輕易地滲透在每條髮絲上,可快速均勻咁搽晒所有頭髮。


使用方法好簡單!

1. 直接塗抹喺乾髮上或洗髮後抹乾頭髮使用

2. 等待5-10分鐘後沖洗乾淨,再用風筒吹乾即可。

使用量視乎個人情況而定,好似我係短髮,每次使用半個雞蛋大細嘅份量就ok㗎啦。

記得使用前帶上手套,咁就避免染咗顏色喺手上。

【連續使用7天後的效果】

光澤度: 4.1分

使用後嘅髮質順滑了不少,髮質看起來比之前未使用前係健康咗少少。


鎖色度:4.2 分 

每次使用後上色效果很明顯,明顯地出色,補色效果可維持幾天至一星期時間。



總評:

有咗佢幫我解決褪色變黃嘅髮色而唔傷髮質,可以有時間俾頭髮休息下,佢幫我慳錢慳時間唔駛特登去salon,有時疫情嘅因素會令我放棄想去髮型屋染髮!所以annadonna染髮護色膜岩晒我呢啲成日染髮嘅人使用,我覺得好好用又方便,值得推薦俾鍾意漂髮同染髮嘅大家!

銷售點: 三大人氣顏色(極光太空灰/紫葡萄色/深藍莓色) 染髮護色膜登陸萬寧,DON DON DONKI,松本清有售

總評分
4.5
質地
效果
抵買
推薦
Share :